Bel +31(0) 341-422 803

Babyhuys

Retouren

Retour zenden van een product

Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice voordat u iets retour stuurt : info@babyhuys.com. U kunt om verschillende redenen een product terug willen sturen naar ons. Dit is geen probleem. Bij iedere zending die wij versturen, wordt een retourformulier toegevoegd. Op dit formulier kunt u de reden van retoursturen aangeven. Omdat deze redenen kunnen variëren, zullen de consequenties en procedures ook variëren. Hieronder zullen we enkele situaties verklaren. (Een reden is overigens niet verplicht. Ook zonder reden zullen wij de betreffende maatregel uitvoeren). U kunt het product gedurende een periode van veertien dagen herroepen, daarna dient u ervoor te zorgen dat het product binnen veertien dagen na de herroeping bij ons binnen is. Na herroeping storten wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terugU bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

- U heeft een verkeerd of beschadigd product ontvangen

Dit is ten gevolge van onze fout. Indien u het verkeerde product van ons heeft ontvangen, sturen wij u een DPD retourlabel toe. Het label kunt u gebruiken om het product gratis naar ons retour te sturen. Na ontvangst sturen wij u het juiste product toe of storten het geld retour. Het terugsturen dient wel binnen veertien dagen na ontvangst bij ons te worden gedaan. Bij baby-, tienerkamers en boxen dient u het product niet direct terug te sturen. Hiervoor dient u eerst even contact met onze service afdeling op te nemen via service@babyhuys.com. Dit omdat deze producten niet met een pakketdienst worden geleverd en dus ook niet met een pakketdienst kunnen worden teruggestuurd. Ook bij deze producten geldt dat de eventuele kosten die hiermee gemoeid gaan voor onze rekening zijn, eventuele kosten storten wij zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terug.

- U heeft het goede product ontvangen, maar het voldoet niet aan uw verwachting
In deze situatie kunt u zich beroepen op het zichttermijn van veertien dagen en kunt u het product naar ons retoursturen. Dit retoursturen is op uw risico, en eventuele kosten die hiermee gemoeid zijn, zijn tevens voor uw rekening. Overigens kunt u het product ook altijd terugbrengen in onze winkel. Bij baby-, tienerkamers en boxen dient u het product niet direct terug te sturen. Hiervoor dient u eerst even contact met onze service afdeling op te nemen via service@babyhuys.com. Dit omdat deze producten niet met een pakketdienst worden geleverd en dus ook niet met een pakketdienst kunnen worden teruggestuurd. Ook bij deze producten geldt dat de eventuele kosten die hiermee gemoeid gaan voor uw rekening zijn. Tevens is het zo dat bij deze groep producten de verpakking zo onbeschadigd mogelijk dient te zijn.


Tips
- Stuurt u nooit zomaar een product terug zonder retourformulier. Wij kunnen dan niet achterhalen van wie het product afkomstig is.
- Ongefrankeerde of onder rembours opgestuurde pakketten worden wel door ons aangenomen, maar deze kosten worden vervolgens aan u doorberekend.
- Wij vragen u om te zorgen voor een goede omverpakking óm de originele doos heen, zodat de originele doos zo ongeschonden mogelijk bij ons aankomt.
- Om de bestelling te herroepen kunt u gebruik maken van het volgende formulier


Andere servicevraag of klacht?

Mocht u met een garantie of retourprobleem zitten en staat deze niet uitgelegd hierboven dan kunt u te allen tijde contact opnemen met onze service afdeling. Wij streven ernaar uw vraag/klacht binnen twee werkdagen te beantwoorden, maar uw vraag/klacht zal te allen tijde binnen 14 dagen behandeld worden. Ook wanneer de klacht geen betrekking heeft op een product maar op de service en/of dienstverlening kunt u contact opnemen met de serviceafdeling: service@babyhuys.com of op telefoon: 0341 - 422803 (kies vervolgens voor optie 3). Wanneer wij de door u ingediende klacht niet kunnen oplossen kunt u tevens te allen tijde contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).